poniedziałek, sierpnia 14, 2023

Cwaniaczek ❤️

 Cześć Czytelnicy. W niedzielę nie pamiętam, o której godzinie. Ale było po moim śniadaniu. To może koło 10. 

Reksio leżał w kojcu i zaczął delikatnie piszczeć. Myślę sobie na pewno przez sen. Ale to piszczenie trwało za długo, więc zawołałam Reksio! Ale piszczał... 

Głośno mówię idę do Ciebie! Wstaję kurde! Aaa Renio leży na plecach, łapki podkurczone i macha ogonkiem. 🤗 

To było takie słodkie. 🤗❤️ 

Położyłam się na brzegu łóżka. I  zaczęłam drapać Reksia po brzuszku. 

No i usnęliśmy Renio w kojcu, a ja na brzegu łóżka. Budzę się jakoś po 20 minutach ( z ręką na Renia brzuszku). 

Nie zrobiłam zdjęcia wtedy, ale mam podobne. Mama drapała Reksia po południu. 


    BARDZO KOCHAMY REKSIA! ❤️❤️




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...