środa, sierpnia 30, 2023

No i mam 🤒

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj miałam gorączkę 37,5. Więc nie ćwiczę, bo i dzisiaj mam... Trochę się kiepsko czuję, gardło, głowa mnie boli. Zobaczę jeszcze 2 dni. Jak nie przejdzie to po lekarza dzwonię. 

No i wiem czemu nie mam siły. Przeciągi w domu, człowiek się poci. Raz zawieje mocniej i później tak to jest. Ale weź nie otwórz okna. Jak gorąco jest...

Mamę też pomału boli gardło. Mam nadzieję, że Mamę nie rozłoży. 


Trzymajcie kciuki za Nas. 🙂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...