piątek, września 15, 2023

Moja Miłość ❤️

 Cześć Czytelnicy. Od paru dni chciałam zrobić zdjęcie z Reksiem. Ale zapominałam... Wczoraj tak wyszło, że Reksio koło mnie siadł. To ja od razu mówię do Mamy. 

Mama szybko! Weź mój telefon i rób zdjęcie! 😁 Tylko buzi nie pokazuje, bo włosów nie mam ułożonych. 😛

No i wyszło takie piękne zdjęcie. 😍❤️

                 KOCHAM REKSIA! ❤️



Wiecie co? Gdyby nie Reksio to w Naszym mieszkaniu byłoby smutno. Mama i ja traktujemy Reksia jak Członka Rodziny. 

MYŚLĘ, ŻE KTO NAPRAWDĘ KOCHA SWOJEGO ZWIERZAKA TO TAK ROBI. 


KOCHAJMY SWOJE ZWIERZĘTA!❤️❤️



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...