piątek, września 01, 2023

Tyle pisania 😂

 Hejka Czytelnicy. Przypomniało mi się, że o czymś Wam nie napisałam. Mama musiała wypełnić pismo, ale okazało się, że to moje pismo. Zawsze Mama wypełnia wszystko za mnie, ale padło pytanie. 

Ola chcesz popisać?

No dobra, dawaj. 🙂

Ojejuuu... Zapomniałam, że moje imię jest takie długie... 😂😂 

Chyba z 5 podpisów musiałam dać i do tego wypisywanie. Tylko ja mogę podpisać, bo nie jestem ubezwłasnowolniona.

Powiedziałam jedno OSTATNI RAZ! 😂😂 Mogę dawać podpisy, ale tylko! Kurde blacha! Te moje imię jest takie długie, ojej... 😛 Z początku trochę źle się pisało, ale później dobrze było. Tylko ja bardzo wolno piszę, ale dałam radę.

Kolega chce nadal autograf. Bo kiedyś może być dużo warty. 😂😂 

Jak wróci zza granicy to się musimy umówić. 


SUPER WIADOMOŚĆ!

Dostałam projekt budowlany. Czyli od nowego roku będzie głośno koło mojego bloku. 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...