sobota, września 02, 2023

Bawię się! 😁

 Siemka Czytelnicy. Jest godzina 11:09. Z pół godziny temu się obudziłam. Gdy się obudziłam to Reksio się bawił. Był oparty o mój tyłek. Leżał na boku i łepek miał oparty o mnie. Podnosił się i spadał na mnie, hahaha. 😂😂I tak parę razy. Obudziłam się i myślę, co jest? Nie może chodzić? Coś z łapkami?

Reksio się wystraszył, bo się podniosłam. Przytuliłam Renia i mówię, co się stało? Renio mnie polizał i się przytulił. Z minutę poleżał przytulony. Wstał i się spojrzał na mnie. Tak jakby się ze mnie śmiał. Że mnie nabrał. 😂😂 Zaczęłam się śmiać i krzyczałam, kłamczuch jeden! 😂😂

Ja lubię leżeć na plecach. Ale mam przeprosty w kolanach i nie za bardzo mogę, bo kolana wtedy mnie bolą. Ale wymyśliłam, że będę leżała jak żaba. Kolana są wtedy na boki i cały kręgosłup leży. Kiedy leżę jak żaba to Reksio kładzie się. Tak jak na zdjęciu. 🙂 

Reksio odpoczywa po zabawie. 😉❤️


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...