środa, września 13, 2023

Udało mi się!

 Hejka Czytelnicy. Jestem bardzo zadowolona. Pokażę Wam zdjęcie i wytłumaczę o co chodzi. Wyjaśnię Wam co to mięsień dwugłowy uda.

Ściągnęłam ten tekst z internetu. 👇

Bo nie umiem tak wytłumaczyć.

Mięsień dwugłowy uda to jeden z mięśni grupy kulszowo - goleniowej. Znajduje się w tylnej części uda i to właśnie on stabilizuje miednicę i odpowiada za siłę kończyn dolnych.


Kiedy zaczynałam ćwiczyć to te mięśnie, o których wspomniałam wyżej. Były, a raczej prawie ich nie było... Były jak galareta. Nie chodzi o to, że jakieś fałdy wisiały. Po prostu drżą jak galareta. Ja nie widziałam, że mi bardzo tkanka tłuszczowa wisiała. Ale tak na pewno wisiała. Sama skóra i kości. Byłam jak szkielet, bezwładna, pusta w sobie...

Ostatnio zauważyłam, że już coraz mniej drżą mi uda. I ta strona wewnętrzna ud zrobiła się inna. Przesadziłabym pisząc, że są umięśnione. Ale są chudsze. 

Bardzo długo walczyłam, żeby czuć te mięśnie. Dni, miesiące, lata walczyłam... 

Jak byłam pionizowana to na ugiętych kolanach. Żeby te mięśnie pobudzić miałam prądy i ćwiczenia. I masaże, na których płakałam... Jak ustałam pierwszy raz na nogach myślałam, że się przewróce. 

To robi sepsa z człowiekiem. Zanikły mi WSZYSTKIE mięśnie. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...