wtorek, września 12, 2023

18+!

 Siemka Czytelnicy. Chciałabym się o coś zapytać. Bo pewnie zauważyliście, że ja na blogu przeklinam. Nieraz zasłaniam jedną literkę, ale nie zawsze... Nie zasłaniam kiedy mam doła i jak jestem zła. 

Mam nadzieję, że nie pokazujecie moich postów Dzieciakom? Bo ja piszę do Dorosłych. Ja nie mam w znajomych Nieletnich. Usunęłam jak zakładałam bloga.

Są tematy, które nie są dla Dzieciaków. Ale Każdy wychowuje jak chce. I pozwala robić co uważa za dobre. 

To nie jest moja sprawa. Tylko chcę, żebyście o tym pomyśleli. Bo ja nie wiem kto czyta mojego bloga.

Mam nadzieję, że nie pozwalacie czytać Dzieciom. 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...