poniedziałek, września 11, 2023

"Ola byłaś grzeczna"?

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj wstałyśmy szybciej, bo Mama idzie do dentysty. Mama wyszła szybciej z Reniem. Kiedy przyszła to zapytała, "Ola byłaś grzeczna"? Ja się domyślam, że coś dostanę. Więc odpowiedziałam, że tak byłam. 😁 I siedzę jak na szpilkach i czekam... 

Parę dni temu mówiłam, ale bym zjadła jabłecznik. I dzisiaj miałam niespodziankę. 🙂


Często się wygłuiamy z Mamą. Mama mówi do mnie jak do małego dziecka. 😛 Myślę, że każda Mama tak czasem robi. 😉

KOCHAM MOJĄ MAMĘ! 🤗❤️


Mama już wyszła i zobaczcie kto się wtulił w moje udo. 


Może pomyślał nie zostawiaj mnie. Nie wiem, ale tak to wyglądało. 

Teraz czekam na Przyjaciela. Zadzwonił z pytaniem, co z tą szafką robimy?  Przyjaciel jest automatykiem, budowlańcem ogólnie złota rączka. I ma sprzęt, którym nie uszkodzi rury. 


P.S. Ten post zaczęłam pisać z pół godziny temu. Bo miałam inny, który napisałam w nocy... Poczekam z tym postem na gorszy humor. Uprzedze Was, który to post. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Życzę Wszystkim Czytelnikom Dobrego Tygodnia.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...