niedziela, września 10, 2023

Panisko 😛❤️

 Hejka Czytelnicy. Mama i ja zauważyłyśmy, że Reksio ma trochę długie paznokcie. No i co tu robić w piątek wieczorem? Do salonów dla Piesków trzeba się umawiać...

 Najwcześniej we wtorek Renio pójdzie do salonu. My dwie Baby nie mamy siły obciąć. Strasznie twarde paznokcie mają Pieski. Tu potrzeba Chłopa. Jak żył Piotrek (Mamy Facet) to Reniowi obcinał. 

Co tu robić? 

Mówię do Mamy mam pomysł. 😁

Jaki?

Załóż okulary i weź Reksia na kolana.

Masz mój pilniczek i piłuj. 


Ja bym to zrobiła, ale ja nie chcę Reksiowi połamać łapek.

Mi ręce latają... 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Życzę Wszystkim Dobrej Niedzieli.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...