sobota, września 09, 2023

Mamy już nową! 🙂

 Siemka Czytelnicy. Pisałam Wam, że lodówka zaczyna Nam się psuć. Chciałyśmy ją naprawić, ale nie było sensu. Mama z Pawłem pojechali we wtorek rozejrzeć się za nową. I wybrali srebrną. 

Wczoraj przyjechali Panowie z nową lodówką. Ale się okazało, że jest trochę za duża i nie wchodzi w miejsce starej. Bo nad lodówką jest szafka, hmm... Więc mały remoncik czeka Pawła. 😛 

Mój Przyjaciel by to wczoraj zrobił, ale ma zapie.dol w pracy. Więc zobaczymy. Bo niby to łatwe, tak się wydaje. Ale jak uszkodzi rurę... 

Nie wiem czy Nasze narzędzia wystarczą, żeby ją przenieść i nie uszkodzić rury.  

To Paweł obada. 

Jak zdążyliście się domyśleć to Przyjaciel jest trochę więcej starszy. Jest Naszym Przyjacielem Rodziny. Dużo Nam pomaga po prostu jak Rodzina. I tak Go traktujemy. Nie wstydzę się, że mam starszego Przyjaciela. Wychodzę z Nim na dwór kiedy Paweł nie może. 


Tak było kiedy Panowie przywieźli lodówkę. 👇


A tak jest po remoncie. 👇


Nam się podoba bez szafki. Ale pomyślimy o tej szafce. Zawsze więcej było miejsca z szafką. Na jakieś talerze albo co innego. No pomyślimy i zobaczymy czy się da ją jakoś tam ułożyć.



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...