poniedziałek, listopada 20, 2023

Ale żem podciągła getry 😂😂

Cześć Czytelnicy. Wczoraj była niedziela i ubrałam getry i moje ciepłe skarpety. Zawsze podwijam skarpety prawie do kostek. Ale tak wysoko ubrałam getry, że nie mogłam podwinąć skarpet. Bo bym miała gołe nogi. A dlatego tak zrobiłam, bo mi spadają.

"Ale żem podciągła getry". 😂😂 Tak powiedziałam do Mamy.



Poza tym lubię mieć wysoko spodnie prawie do cyców jeśli chodzi o getry. 😂😂 Nie lubię biodrówek, ja muszę mieć spodnie zakrywające pępek. 😉
Nie mam wielkiego brzucha jak coś. 

Dzisiaj jest poniedziałek i zaczęłam ćwiczyć. Obudziłam się po 12 i czuję jak mnie nogi i ręce bolą. Dłonie tak bardzo, że nie mogę ich ścisnąć. 
Jestem obolała, ale szczęśliwa. Bo po raz kolejny widzę, że moje ćwiczenia dają radę. 💪💪😃😃


Pozdrawiam Was Czytelnicy.
Aleksandra Sarol. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...