czwartek, grudnia 21, 2023

Ostatni raz!

 Cześć Czytelnicy. Zastanawiacie się co ostatni raz? Wczoraj Mamuśka dosyć późno wróciła ze spaceru z Reksiem do domu. To obiad zjadłam o 16. 

Ja miałam taki zwyczaj, że po każdym obiedzie piłam kawę. Ale tak z pół godziny po obiedzie.

Czemu miałam? Już tłumaczę... 

Zawsze obiad jem o 15 czy chwilę po 15. No to kawa wychodziła o 16. Jak wspomniałam wcześniej "Wczoraj Mamuśka dosyć późno wróciła ze spaceru z Reksiem do domu. To obiad zjadłam o 16. " Czyli kawa wychodziłaby o 17 pomyślałam, że za późno. No i nie wypiłam i teraz wiem, że "ostatni raz" nie piję kawy. Kawa powoduje, że mam siłę.

Ale też nie mogę pić o 16. Bo późno zasypiałam tak o 2-3 w nocy. A ja wstaję o 8:24, bo o tej godzinie Mama bierze tabletkę. To znaczy, że spałam z 6-5 godzin. I to nieraz było złe, bo nieraz nie ćwiczyłam. A nieraz wstałam jak nowo narodzona. A wiecie, że...  DLA MNIE ĆWICZENIA TO PRAWIE NAJWAŻNIEJSZA RZECZ W ŻYCIU.

No i myślę sobie, że po prostu będę piła kawę szybciej. Po ćwiczeniach jestem bardzo zmęczona i wstaję o 12. Mama też, bo ćwiczy bardzo późno i musi odpocząć. Kiedy wstaniemy to pijemy herbatę. Dzisiaj zamiast herbaty piłam kawę. I wiecie co? Lepiej się czuję! 🙂


A tak zmieniając temat.


Wczoraj w nocy położyłam się na prawy bok, bo z lewego nie umiem się przekręcić. Tylko się budzę i dopiero wtedy się przekręcę. 

Śpię na prawym boku i czuję, że ktoś mnie liże. Oczywiście to był Reksio. 😯☺️❤️ 

Reksio lubi jak śpię na lewym boku, bo wtedy się do mnie tuli. Obudziłam się i mówię idź spać. Renio położył się za moje plecy i mnie tyka nosem. Żebym położyła się na lewą stronę. I mówię do Reksia "Ty pierdoło, no dobra już się kładę poczekaj chwilkę." ❤️


        KOCHANY RENIO! ❤️



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...