poniedziałek, grudnia 18, 2023

Zaszalałam 💇😁

 Cześć Czytelnicy. Trochę "Zaszalałam", bo zrobiłam sobie dosyć krótkie włosy. 

Od dłuższego czasu na zimę robię krótkie włosy. Raz w roku trzeba odświeżyć włosy. Ja tak myślę, a zima to odpowiednia pora roku. 

Wiecie co?

Pani Fryzjerka powiedziała mi, że mam gęste włosy. Ja byłam lekko zdziwiona. Zawsze myślałam, że troszkę mało mam włosów. Jednak się myliłam i to było miłe. 😀


Jestem bardzo zadowolona z mojej fryzury! 😀 A jak się komuś nie podoba to niech nie patrzy. 😀

Takie Świąteczne światełka mam w pokoju.🎄😁



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...