czwartek, grudnia 14, 2023

Chodzież

 Hejka Czytelnicy. Jakoś 3 lata temu, pojechałam na rehabilitację. I tam poznałam mojego drugiego Faceta. Borys był opiekunem osoby niepełnosprawnej. Tak jakoś wyszło, że  się w sobie zakochaliśmy. 

To było tak, ja jechałam korytarzem z Rehabilitantem. Takie Wariaty, śmieliśmy się na cały korytarz, żartowaliśmy. 

Ze mną nikt nie był poważny. Zawsze tam gdzie ja byłam, to był śmiech. Ja mam głośny śmiech. Głośno było. Po sepsie ledwo mówiłam, to wiecie. Mówię do Pawła (Brata) na ucho. Naprawdę myślałam, że cicho mówię. 😂😂😂 A okazało się, że cała Rodzina mnie słyszała. 🙈😂😂😂 

   

        Ale wracając do tematu. 


Borys szedł ze swoim podopiecznym. I Nasze oczy się spotkały... Ej, jak w bajce. 😛 Faktycznie było jak w bajce. 😛

No i po jakoś roku pojechałam do Borysa na wakacje, 300 km od Elbląga. Było super, dużo się naśmiałam. Borys jest raperem, a ja chciałam porapować. No to wziął mnie na ręce i poszliśmy do Jego pokoju. Haha, ja tak umiem rapować, jak chodzić. 😂😂 

Borysa Mama jest fotografem. Bardzo chciała mnie sfotografować. Pani Dorota pojechała do sklepu. Przywiozła mi 3 sukienki. No i sesja. 😃





Tu na zdjęciach Borys mnie rozśmieszył. Teraz z Borysem jesteśmy Przyjaciółmi.

POLECAM SOULER! 



Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...