wtorek, grudnia 12, 2023

Zaraz lekcje! 😛

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj Wam pokażę wspomnienie z Facebooka sprzed 5 lat. Na zdjęciu jestem z Reksiem. Pamiętam jak rano przed szkołą się malowałam. 

TERAZ PRZYPOMNĘ, ŻE MI SIĘ RĘCE TRZĘSĄ! Więc ta szczoteczka od tuszu nieraz była w oku. Nad okiem czy pod okiem. Malowanie nie było i nie jest łatwe. NAPRAWDĘ MAM CHORE RĘCE.


Mama zawsze mnie pytała, po co się malujesz? Nie mogę patrzeć jak się malujesz!

Mama mnie nie maluje, bo nie umie komuś robić makijażu.

Ja zawsze mówiłam to nie patrz jak się maluje. A po co? Bo chcę ładnie wyglądać. 🙂


Wracając do tematu to się umalowałam i się położyłam, zawołałam Reksia. Reksio usnął koło mnie, a ja korzystając z okazji zrobiłam zdjęcie. 😛😛 A Mama krzyczy z drugiego pokoju zaraz lekcje wstawaj! 🙂





P.S. Maluję się okazjonalnie. Wiem, że nie do końca umiem, ale lubię podkreślić oko. Kosztuje mnie to sporo nerwów, ale to nic. 🙂


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.
Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...