niedziela, grudnia 10, 2023

Mój obrońca! 😀❤️

 Hejka Czytelnicy. Często Mama sprawdza czy mam siłę w rękach i  brzuchu. Jak sprawdza? Siłujemy się tak sprawdza ręce. Mama mnie popycha, żebym się położyła. A ja muszę się obronić, muszę uruchomić mięśnie brzucha. 


Od paru dni uczę Reksia komendy "pomóż mi". 

Parę dni temu wygłupiałam się z Mamą przepychałyśmy się. A ja krzyknęłam do Reksia "pomóż mi". Wtedy łapał za nogę. 

No i wczoraj Mama położyła się na brzuchu i się wygłupiamy. A ja krzyknęłam komendę "Reksio! Pomóż mi"! 

Kurde bolek! 😂 Nie myślałam, że tak  szybko Reksio załapie. Mama leży na brzuchu, a Reksio delikatnie podszczypuje za tyłek. 😂😂

Mama jest Pańcią dla Reksia to dlatego delikatnie. A pomyślcie jakby to nie była Mama... 

MÓJ OBROŃCA! ❤️




Nasza niedziela jak zwykle filmowa. 🙂 I jak zawsze w niedzielę Mamulka kupiła coś słodkiego akurat do kawy.  🙂

Dzisiaj pączek z cukrem pudrem i w środku z dżemem. 🙂


Dobrej Niedzieli Wam Życzę.

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...