sobota, grudnia 09, 2023

Włosy

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj Wam pokażę moją szczotkę. Moje włosy są już takie poniszczone. Zrobiły się grube aż ledwo łapie w kitka. Pewnego dnia czesze włosy aż tu nagle... 👇

                           😂😂😂


Bardzo długo z Mamą używałyśmy prostownicy i suszarki. Jak się ma krótsze włosy to trzeba je układać. Są plusy i minusy krótszych włosów. Długich włosów nie trzeba układać. Wiem, bo miałam jak chodziłam. Teraz jeżdżę na wózku i długie włosy nie są dla mnie. Nawet wolę krótsze. Zrobiłam sobie grzywkę i wydaje mi się, że krótkie włosy mnie odmładzają. 

Od dłuższego czasu nie używamy prostownicy. Mogłybyśmy obciąć grzywkę, ale po co? Czekamy na fachowe ścięcie.

Od dzisiaj równo za tydzień mam umówioną wizytę z Fryzjerką. 😀😀

Ojejuuu... NARESZCIE! 😀 

I wtedy Wam się pokażę! 🙂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Życzę Wam Dobrego Weekendu.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...