środa, grudnia 06, 2023

Chcę się pochwalić! 😁

 Hejka Czytelnicy. Jeszcze raz Wam pokażę to samo zdjęcie nóg. Bo zapomniałam zrobić nowe zdjęcie. 😛


Chcę się pochwalić, że nie tylko pięknie i wyraźnie czuję mięśnie nóg. Brzuch czuję i tyłek zaczęłam czuć. 

 Jednak ciężarek daje dużo. Niby 2 kg, ale ciężar w nogach dużo lepiej czuję. 

Dziwne się to wydaje, bo ciężarek położony na brzuchu...daje siłę nogom?  

No, ale skoro tak jest to super! 😀


To jest takie super! 


A tu Renio po wczorajszym spacerku. Taki był zmarznięty aż miał czerwone łapki. Otuliłam Reksia i położył mi się w kolana. 🙂❤️



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...