wtorek, grudnia 05, 2023

Zmiany! 💪😀

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj jest wtorek i normalny dzień ćwiczeń. 

ULEPSZYŁAM ĆWICZENIA NÓG! 😁

Dzisiaj ćwiczyłam nogi i się gapię na moje ciężarki. I myślę sobie, po ch.j one tu leżą? I pomyślałam, że położę sobie ciężarek na brzuch. No i to był strzał w dziesiątkę! 

Super pomysł! 💪😀


-Nogi się bardziej napięły.

-Brzuch też zaczął bardziej pracować.

Obudziłam się po 11 i bardzo czuję nogi i brzuch. Ale nie zapomnijcie, że też ćwiczę ręce i bardzo dobrze je czuję.

Nigdy nie wspominam o rękach. Jakoś nogi mnie bardziej cieszą. Bo kupę lat ich nie czułam. 

Ręce mi schudły! 💪 Bary mi opadły, już nie jestem taka szeroka! 😁


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...