niedziela, grudnia 03, 2023

Mój Prezent na mikołajki! ❤️

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj minęło 5 lat od kiedy Reksio jest mój! ❤️

Reksia poznałam w Małym Gacnie. Jeździłam tam na rehabilitację. Pewnego dnia wyprowadziłam się z Mamą z ośrodka do kwatery. I tam biegała po podwórku biała Myszka czyli Reksio. Ja lubię zwierzęta, a w Reksiu się zakochałam. Reksio wolał Mamę, bo ja musiałam jeździć na rehabilitację.

Od rana do późnego popołudnia mnie nie było. I Reksio mnie traktował jak obcą. 

Zmieniło się to dopiero u mnie w domu. Dostałam propozycję, żeby wyjechać sama na rehabilitację aktywną. Wtedy Reksio zatęsknił. Jak wróciłam to Reksio nie chciał wyjść z mojego pokoju. Od tamtej pory relacja się zmieniła. 🙂 Pojawiła się miłość! ❤️



 Zadowolona byłam, że udało się przekonać wtedy Właściciela Reksia. Żeby mi oddał Reksia 😀


Życzę Wam Dobrej i Słodkiej Niedzieli. 😀




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...