piątek, grudnia 01, 2023

Wolne! 😃

 Cześć Czytelnicy. Jejku, jejku... Dzisiaj piątek! 🫶😃 

Pisałam Wam kiedyś, że jestem pod wrażeniem moich ćwiczeń! Że tak działają i czuję wyraźnie mięśnie! 🙂 I to jest najlepszy dowód, że ćwiczenia nie są złe. 

Spędziłam na rehabilitacji 8 lat. Nauczyłam się jak udawać, że nie boli. Ale co ważniejsze umiem doradzić co robić gdy kręgosłup lędźwiowy boli. Po prostu ćwicz mięśnie brzucha. Krótko mówiąc WZMOCNIJ BRZUCH! 

Sama to robiłam i robię. Chociaż nie zawsze działało. Ze zmęczenia mięśnie brzucha puszczały w trakcie ćwiczeń. I wtedy kręgosłup lędźwiowy (na dole) bolał. 

Rehabilitant wtedy robił mi rolowanie (odrywanie skóry od mięśni). Ojejuuu, pamiętam do dziś ten ból. 😥😥


 ZACZYNAM WEEKEND! 

Dobrego weekendu Wam życzę.

Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...