czwartek, listopada 30, 2023

3 - dniówka

 Hejka Czytelnicy. Już się dobrze czuję. 🙂 To była tak zwana 3 - dniówka. To tylko pokazuje, że niedługo mogę być chora na poważnie. Zawsze tak jest... Atakuje mnie na 3 dni, a potem na dłużej... 

Od wczoraj zaczęłam ćwiczyć i z dnia na dzień widzę postępy. 😀 I to w nogach! Czuję bardzo wyraźnie mięśnie nóg! 😀 Np. wczoraj i dzisiaj się obudziłam po ćwiczeniach i mi spodnie opadły rozmiar L. A majtki za nimi. 🙂 

DZISIAJ SĄ ANDRZEJKI. WSZYSTKIM ANDRZEJOM  ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO DOBREGO! A MOJEMU TACIE (ANDRZEJOWI) ŻYCZĘ ABY ZIEMIA LEKKĄ BYŁA!

Tata odszedł 10 lat temu. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...