środa, grudnia 27, 2023

Po Świętach 🙂

 Cześć Czytelnicy. Święta i po Świętach. 🙂 W tym roku spędziłam Święta z Mamą i Reksiem. Po prostu dopadło mnie ostre przeziębienie. 

Pokażę Wam zdjęcie, ale troszkę rozmazane. Zaraz wytłumaczę czemu...



Jak widzicie na zdjęciu się podtrzymuje lewą ręką. A lewa ręka mi się trzęsie i dlatego wyszło trochę rozmazane. Ale uratowałam! Trochę wyostrzyłam i jest lepsze! 🙂 A zależało mi na zdjęciu z Mamą i Reksiem, bo Ich Kocham. ❤️❤️


A tu drugie zdjęcie tylko z Mamą. ❤️



A pokażę Wam mój prezent od Mikołajki. Rano się obudziłam i dostałam to co chciałam. 🙂


Często marznę w stopy i chciałam cieplutkie skarpety. Co innego mogłabym chcieć? 

WSZYSTKO MAM O CZYM MARZĘ! ZDROWĄ MAMĘ, REKSIA I CAŁĄ MOJĄ RODZINĘ. WSZYSCY SĄ ZDROWI! I TO JEST NAJWAŻNIEJSZE! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️



Mój prezent od Mikołajki! 🙂❤️


A tak wyglądają na moich stopkach (nie mogłam się powstrzymać i nie pokazać)! 😛😛






P.S. Wczoraj napisał do mnie Przemek.

"Hejka , chyba wolne przez święta od postów sobie zrobiłaś co ?☺️

Tak 🙂

Jutro będzie post, a Ty w poście będziesz 🙂

Dobrze?

Jasne, nie musisz mnie o to pytać 😁"

Ale to było miłe. Przemek chyba bardzo lubi mojego bloga. 🙂

KAŻDY KTO DO MNIE NAPISZE I WYRAZI ZGODĘ, ŻEBYM GO OPISAŁA TO BARDZO CHĘTNIE TĘ OSOBĘ OPISZĘ. 😉


To dzień dobry rano Kochani. 🙂

Dzisiaj już lepiej się czuję. Więc troszkę poćwczyłam. 🙂




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...