czwartek, grudnia 28, 2023

Muszę!

 Hejka Czytelnicy. Zapomniałam, że zrobiłam zdjęcie stopy. Chcę Wam pokazać co się dzieje gdy nie ćwiczę... 

Ale od początku wczoraj napisałam, że w okresie Świątecznym byłam chora. I to jest prawda! 

Zdjęcie mojej kostki. Zwróćcie uwagę jaka jest spuchnięta. 


Pokazałam Wam tylko prawą, bo pewnie lewa noga się trzęsła. 

Ciężko jest przecisnąć taką kostkę przez te getry, ale tylko kostkę. 



To się dzieje gdy nie ćwiczę. Puchną i bolą kostki i kręgosłup. Dlatego nie zwracajcie uwagi, że napiszę, że jestem chora. A za dwa dni ćwiczę. Bo chcę się pozbyć bólów... 
Byliście kiedyś w takiej sytuacji jak ja? 
Pewnie nie i bardzo dobrze. Bo sepsa to choroba śmiertelna! Są Osoby, które wychodzą bez szwanku. Jak wykryją sepsę w porę... A nie jak u mnie w ostatniej chwili... No i uszkodziła mi cały układ nerwowy... 

PRZYPOMINAM cała lewa strona się trzęsie nawet oko. Lewe oko mam zdrowe, a prawe mi opadło po sepsie. I dlatego noszę okulary z zakrytym prawym okiem. Kiedy lewe zaczyna być zmęczone to zdejmuje okulary. Jak zdejmę okulary to wtedy się trzęsie. Bo jest zmęczone, bo dzięki temu oku widzę. Wtedy zamykam lewe oko i patrzę prawym.

   Mój wczorajszy obiad 🙂



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...