poniedziałek, stycznia 01, 2024

Dziękujemy! 😘

 Cześć Czytelnicy. Jak tam po sylwestrze? 🙂 Dużego Macie kaca? 🙈😛 

U mnie jak zwykle było wesoło. Z moją Mamuśką nie da się nudzić od rana impreza, tańce i śpiewy. 😛 BO MY WESOŁE BABECZKI! ❤️ 


Renio miał, że tak powiem wyjebane na jakiekolwiek strzały. Bardziej Mama się wystraszyła. Reksio jest Psem Myśliwskim. Dziwne, bo nie był na polowaniu. Ale jak ja mówię takie gieny (czytaj geny). 😛


Dziękujemy Wszystkim, Którzy Składali Nam Życzenia Pod Wczorajszym Postem. Życzenia Były Ode Mnie I Od Mojej Mamy.


I Ja Dziękuję, Bo Dostałam Dużo Życzeń W Prywatnej Wiadomości. Jedne Życzenia Dostałam Nagrane. I Postanowiłam Tu Też Podziękować Koledze Damianowi. 

Dziękuję Ci Bardzo. Super Życzenia! 🤗


Jeszcze Raz Wszystkim Życzę Z Moją Mamą Dobrego Roku! 


Aleksandra I Anna Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...