wtorek, stycznia 02, 2024

OGRANICZENIA SĄ DLA SŁABYCH!

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj miałam jeszcze humor sylwestrowy. 😀 Zaraz pokażę Wam zdjęcie i wytłumaczę o co chodzi....


Przedstawiam Wam moje partnerki do tańca. 😂


Złapałam się za liny i świrowałam. To znaczy podnosiłam się, bujałam i...śpiewałam. 😛 Do starych przebojów takich jak: 

Boney M. - Rivers of Babylon, Daddy Cool i Rasputin.

Budka Suflera - Jolka, Jolka. 

Rafał Brzozowski - Tak Blisko, Linia Czasu. 

Bajm - Józek Nie Daruję Ci tej nocy. 

Perfect  - Wszystko Ma Swój Czas. 

Abba  -  Sos.


Boney M. Od tego zespołu dostałam mocy zaczęłam tańczyć i śpiewać. Mama mnie pilnowała, żebym się nie przewróciła. 

Ale jak mi się ponapinały mięśnie. 😁

Lubię się wygłupiać pomimo mojego stanu zdrowia. Kiedy się wygłupiam zapominam o swoich ograniczeniach.


BARDZO CIĘŻKO BYŁO ZAAKCEPTOWAĆ TE OGRANICZENIA. 

PO TYLU LATACH... PO 11 LATACH... PO PROSTU MAM WSZYSTKO GŁĘBOKO W D..IE! CO KOMU SIĘ PODOBA, A CO NIE! 

ŻYJĘ CHWILĄ. MOJE ŻYCIE ZEPSUŁO SIĘ WIELE LAT TEMU. 

CZY TĘSKNIĘ ZA CHODZENIEM? MOŻE Z POCZĄTKU TĘSKNIŁAM, ALE STARAM SIĘ O CHODZENIU NIE PAMIĘTAĆ. JAKBYM NIGDY NIE CHODZIŁA. 

PO SEPSIE MOI NAJBLIŻSI SIĘ STARALI, ŻEBYM CHODZIŁA. ALE SIĘ NIE UDAŁO... 

NO CÓŻ JEDNYM SIĘ UDAŁO, ALE NIE MI... TRUDNO SIĘ MÓWI.

MOJA MAMA JEST OPTYMISTKĄ I WIERZY, ŻE BĘDĘ CHODZIŁA! 

ZAWSZE MOGĘ NA MAMĘ LICZYĆ! ZAWSZE MNIE PODNOSI NA DUCHU!

KOCHAM MOJĄ MAMĘ! ❤️


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...