czwartek, lutego 15, 2024

Coś się ruszyło!

 Hejka Czytelnicy. "Coś się ruszyło!" Dostałam dzisiaj telefon z mops-u i w poniedziałek mam wizję lokalną. Bo staramy się o dofinansowanie do tego zjazdu. Przyjdą, pogadają i wtedy zadecydują czy dadzą pieniądze. 

Dla mnie to trochę dziwne, bo jak można udawać kalectwo? 🤔 I to uwaga 12 lat... No, ale takie przepisy... 


Wczoraj były walentynki i dostałam kwiaty! 🌼🌼🌼🌼 

OD MOJEJ WALENTYNKI KOCHANEJ!!! 

CZYLI OD MOJEJ MAMY!!! ❤️




Chcę Wam pokazać jakiej muzyki słucham. 

MOJE KLIMATY!!!! 😃❤️







Jak jest ciepło na dworze to puszczam na cały regulator. U mnie codziennie jest impreza. 

Ale jak jestem sama w domu, bo Reksio nie lubi takiego hałasu. W domu nie lubi, ale na dworze... Mogą strzelać, a Reksio nic. Ja rozumiem Osoby, które mają psy i one się boją. Nasz to myśliwiec i dlatego. Atakuje w samoobronie duże psy i się rzuca na szyję. Tak załatwił husky-ego. Właściciel się śmiał naprawdę takie śmieszne... Ciekawe co by było gdyby udusił czy by się śmiał? Ale Mama pilnuje Reksia.

Ja przyznam szczerze, że trochę mam obawy przed wyjściem z Mamą i Reksiem. Reksio jest nauczony "pilnuj mnie i wózka". Mnie to jak mnie, ale wózka. Nawet w domu nie mogą Mamy ubrania wisieć, bo zwala. Ale moich nie. 🙂


MÓJ OBROŃCA, NIE JEST DUŻY. ALE JEST NIEPOZORNY. 🐶❤️




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...