poniedziałek, lutego 12, 2024

Moje zwierzęta 🐶🐠

 Cześć Czytelnicy. Chciałabym Wam pokazać moje zwierzęta. 

Zacznę od mojego Kochanego Reksia. Jak czytacie uważnie bloga to wiecie, że Renia wywalczyłam. Tak prosiłam...tyle dzwoniłam i po 3 miesiącach się udało! 😃 

Zauważyłam, że Reksio jak dorósł to i mnie zaczął trochę słuchać. Wiadomo, że nie tak bardzo jak Mamę. Ale zawsze trochę. 🙂


Tak Bardzo Się Kochamy! ❤️❤️❤️



Odkąd pamiętam zawsze mieliśmy w domu rybki. I do dzisiaj mamy. 🙂 Ostatnio Mama myła akwarium i okazało się, że mamy 5 glonojadów.

Bo 2 są troszkę duże, a 3 są jak nitki ledwo widoczne. Dopiero się urodziły. 🙂 Rybki się kocą i mamy malutkich rybkek bardzo dużo. 😃🐠🐠🐠


A tak wygląda Nasze akwarium. 🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠🐠




Ostatnio moja Koleżanka bardzo miłe pytanie mi zadała. "Hej jak rehabilitacja ci idzie". Odpowiedziałam, że nie jeżdżę 4 lata na rehabilitację. Że ćwiczę sama w domu. 

To pytanie było miłe. Bo ktoś inny niż Rodzina się moim stanem zdrowia interesuje. 

DZIĘKUJĘ CI BARDZO KOCHANA! 😘🤗❤️



P.S. Mam dłuższy weekend, bo niestety jestem chora. Mam gorączkę i w ogóle słabo się czuję. 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...