piątek, lutego 09, 2024

Trochę cukru 🥯🥯🙂🙂

 Cześć Czytelnicy. Wczoraj był tłusty czwartek. Zjadłyśmy z Mamą po pączku. Oj sorry, Mama zjadła pół, a ja półtorej. Mama przyszła po 14 z pierwszego spaceru z Reksiem. Mówiłam, że Reksio to śpioch śpi do 12. 😛😛

Mama wróciła ze spaceru z Reksiem i pączkami. Ja dostałam swojego i taki był pyszny, że wciągnęłam go normalnie w kilka sekund. 😂😂 Bardzo rzadko jem pączka i dlatego tak szybko zjadłam. Później po obiedzie do kawy zjadłam tą drugą połowę. 




Nie rozumiem tego szaleństwa na Facebooku. Kobiety nagle takie kucharki. Robią tych pączków...masę. Po prostu nie rozumiem czy to jest na pokaz? Czy naprawdę tyle pączków da się zjeść? Nie rozumiem tego...

Wiem, że jestem singielką. Ale ile można jeść? 😂😂 A potem, że ja mam oponkę i głodzenie... 

PAMIĘTAJCIE, ŻE TRZEBA JEŚĆ W MNIEJSZYCH ILOŚCIACH, ALE TRZEBA!

Mi się udało samej sobie ustalić dietę i schudłam. Ale regularnie ćwiczę aż nie mam siły się unosić na rękach. Takie ręce mam zmęczone. Muszę się unosić, bo muszę się posunąć do ściany, żeby ćwiczyć nogi. I co teraz jak mam dojść do ściany? Kładę się na plecy i podkurczam nogi i się posuwam. 🙂 

NAJWAŻNIEJSZE, ŻE W CIĄGU DNIA MAM CIEPŁE STOPY I NOGI. 🙂

Po tym jak schudłam i mam ciepłe całe nogi bardziej chce mi się ćwiczyć. W końcu coś sama zrobiłam! I widzę efekty mojej ciężkiej pracy. Ale szczerze mówiąc warto było. Zajęło mi to długo, ale warto. 


Parę dni temu zrobiłam sobie zdjęcie. Jestem bardzo zadowolona , że doszłam do celu. 🙂

Chciałam schudnąć i to się stało! Tylko ja się nie głodziłam. Nie byłam na diecie, którą lekarz polecił. Sama wymyślam ćwiczenia to i dietę. 🙂 Mam trochę wiedzy i ją wykorzystuje. 

ZAWSZE MÓWIĘ, ŻE JA NIE JESTEM REHABILITANTKĄ! NAUCZYŁAM SIĘ WSZYSTKIEGO NA REHABILITACJACH.




P.S. Damian ile zjadłeś pączków? Dałeś radę? 😛😛


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...