czwartek, lutego 08, 2024

NIE CZYTAJ JAK NIE CHCESZ!!!

 Cześć Czytelnicy. Ostatnio na Messenger dostawałam wiadomości o moim blogu. Że jest nudny, że powtarzam temat co jakiś czas. Kto chce czytać o Twoim życiu? 


PISZĘ TO DO OSÓB, KTÓRE SĄ CIEKAWSKIE. KTÓRE OBSERWUJĄ MNIE, A MNIE NIE LUBIĄ.


Moja Nauczycielka z gimnazjum mi poleciła pisać o mojej codzienności. Bo ja wtedy się popłakałam, że nie mam znajomych. Że mnie nie odwiedzają... 

TERAZ WAM POWIEM, ŻE JUŻ NIGDY NIE ZAUFAM TYM, KTÓRZY NA TO NIE ZASŁUGUJĄ.


Blog jest nudny? To nie czytaj! 

Powtarzam tematy, bo ja czasami nie pamiętam o czym piszę! Pisałam i tłumaczyłam o mojej pamięci! To kto ma słabą pamięć, że nie pamięta o tym posta? 

Kto chce czytać o moim życiu? Jak widać chcecie...


JA NIKOGO NIE ZMUSZAM DO CZYTANIA! NIE PODOBA SIĘ? NIE CZYTAJ... MOŻESZ OMINĄĆ MOJEGO BLOGA.

ALE NIE! BO JESTEŚCIE CIEKAWI CO U TEJ KALEKI... JAK SOBIE RADZĘ BEZ TYCH ZAKŁAMANYCH MORD, KTÓRE MNIE ZOSTAWIŁY! CZY ZNOWU SIĘ ŻALE...  


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...