poniedziałek, marca 11, 2024

SILNIEJSZA! 😃

 Cześć Czytelnicy. Weekend, weekend i po weekendzie. Od piątku po południu siedziałam przy oknie. Zawsze siadam tak jak Mama i Reksio wychodzą na spacer po 13. 

Dzisiaj też chciałam usiąść, ale nie chciało mi się. Jak wiecie ja ćwiczę od poniedziałku do piątku. Takie mam ręce i nogi zmęczone, że nie mam siły (ja się cieszę). 😃 

Napiszę to drukowanymi! 👇

CORAZ CZĘŚCIEJ I WYRAŹNIEJ CZUJĘ NOGI Z TYŁU! Kiedyś chyba tłumaczyłam, że dzięki mięśniowi czworogłowemu CHODZIMY. 

Ściągnięte z internetu 👇

Mięsień czworogłowy nie tylko odpowiada za chodzenie, kucanie czy bieganie, ale jest najsilniejszym z prostowników stawu kolanowego i tym samym: prostuje podudzie stawu w stawie kolanowym; stabilizuje kolana; umożliwia zginanie stawu biodrowego w trakcie ruchu ciała.


Kiedy zaczęłam wyjeżdżać do Małego Gacna to z Rehabilitantem pracowaliśmy ostro nad tym mięśniem. Ale po paru latach przyszło osłabienie organizmu i psychiki... I to wszystko poszło się j..ć! I ja wiem, że to moja wina, ale cóż trudno się mówi. Po tym co przeszłam przez 2 lata miałam prawo się załamać. 

LICZY SIĘ TO, ŻE DAŁAM RADĘ SIĘ PODNIEŚĆ! I ŻE WIDZĘ SAMA SWOJE BŁĘDY! 


ALE WRÓCIŁAM SILNIEJSZA I MĄDRZEJSZA! NIKT PRZY NORMALNEJ ROZMOWIE MNIE NIE  ZAGNIE NA TEMAT REHABILITACJI. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...