niedziela, kwietnia 07, 2024

Super humor! 😁

 Siemka Czytelnicy. Mamy piękną niedzielę. 🙂 Wreszcie mogę siedzieć przy oknie i słuchać muzyki. Oczywiście lata 90-te! Raczej każdy lubi dobrą muzykę, a ja słucham staroci. 🙂 Dla mnie z tego okresu są najlepsze. 

Tu macie kawałek mojej składniki z YouTube. Dzisiaj zrobiłam screen, bo nie chce mi się pisać. 😛😛😛😛



Jak niedziela to trzeba porządnie wypocząć. Jutro jest poniedziałek iii ćwiczenia. 😁 Nawet nie wiecie jak mi się SUPER ĆWICZY! A wiecie czemu? 

Bo widzę efekty mojej ciężkiej pracy. Nareszcie je widzę! 😁 3 lata wyrzeczeń, moja dieta. I NAJWAŻNIEJSZE DOBRZE DOBRANE ĆWICZENIA! Z początku z obciążeniem aż 2 kg! 😂😂 Ale z czasem zauważyłam, że muszę zmienić ćwiczenia i nie ćwiczyć z obciążeniem. Bo nadgarstki mi w dół leciały po paru powtórzeniach.

Od kiedy ćwiczę sama w domu to zaczęłam się przykładać do ćwiczeń. NIGDY nie podejrzewałam, że będę w stanie tyle sama robić. 





Chciałam pokazać dwie ręce, ale lewa ręka mi się trzęsie i nie mogę jej utrzymać.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...