niedziela, kwietnia 21, 2024

TRZEBA POMAGAĆ!

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj robiłyśmy z Mamą porządki w szafkach. Dużo ubrań oddałyśmy dla Ludzi ubogich. 

Niektóre ubrania zrobiły się po prostu małe. A reszta to takie już niemodne. Ubrania się nie zmarnują, bo Mama wrzuciła do tego specjalnego pojemnika na ubrania. 

Jesteśmy zadowolone, że chociaż w taki sposób mogłyśmy pomóc.



CIEKAWOSTKA.

Reksio nie był zadowolony, że Mama grzebie w moich ubraniach. Łapał za rękę, piszczał czasami szczekał. Z Mamą się śmiałyśmy najbardziej, że łapał za rękę i odciągał. 😂 Położył się na ubrania i nie chciał wstać. 😂

Pytam Mamy, wiesz co Reksio robi?

Pilnuje Twoich ubrań.

Teraz Wam powiem o wózku.  

Normalnie nikt oprócz mnie i Reksia nie ma prawa dotknąć wózka. Ba! Nawet podejść do wózka. 

Jak biorą Chłopy mnie na dwór to łapie za nogi, szczeka i wyje. 

Tylko ja usiądę to jest spokój i muszę wziąć Reksia na kolana. 🙂

Po prostu wózek jest Reksia i mój. 🙂


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Życzę Wam Dobrej Niedzieli.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...