poniedziałek, maja 13, 2024

Ochh ten maj 🫢

 Cześć Czytelnicy. Trochę dawno się nie odzywałam. Nic się fajnego nie działo. 


Mamy maj i oczywiście Mama i ja chore. Mama wczoraj miała kaszel, bolało gardło i głowa. No ja miałam to samo. Ale wczoraj mnie ucho bolało... Cała lewa strona głowy mnie bolała. Nawet oko lewe mnie bolało i zęby... Mama dała tabletki i było lepiej. Dzisiaj rano się budzę i jest dużo lepiej. 🙂 Mama i ja dzisiaj lepiej się czujemy. 🙂

Trochę zdziwiona jestem, czemu lewe? Przecież mam okno po prawej stronie. Ostatnio było gorąco to siedziałam w domu w majtkach i koszulce. Koszulka jest taka duża, że jest sukienką. Nawet  wkładam między kolana i mam spodenki. Dlaczego tak robię? Bo ja mam problem z utrzymywaniem kolan rozszerzonych. 👇



Mi kolana lecą do środka. 👇




I wtedy boli i piecze, bo się robi odparzenie. 


Dlatego śpię z poduszką w kolanach. 👇








Ostatnio z Mamą, Przyjacielem i oczywiście Reksiem pojechaliśmy do parku. Mama i Reksio wyszli szybciej. Przyjaciel ze mną dojechał, bo pojechaliśmy po lody. Wjeżdżam do parku i słyszę pisk. 


Mówię do Przyjaciela, to Reksio! 

No żebyś się nie zdziwiła.

Zobaczysz! Wszędzie poznam Reksia! I podjeżdżam do budki z lodami i widzę Mamę. A gdzie Reksio? Haha... Reksio tak się cieszył, że mnie widzi, że jechał na brzuchu do mnie! 🫶❤️ 

Reszta historii może jutro...



Życzę Wam Dobrego Tygodnia.

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników. Aleksandra Sarol. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...