piątek, lutego 17, 2023

Co ja mam robić?

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj o miłości... Odezwał się do mnie były chłopak. Rozstaliśmy się w kłótni, jak to często bywa. W młodym wieku... Nie docenia się, tej miłości. Bo masz założone, różowe okulary... 

Teraz to jest facet. Który został skrzywdzony, przez kobietę... Ten facet, mnie akceptował. Nosił mnie, bez problemu... Pomagał mi i mojej Mamie. Jak było trzeba...

Ja tak się reklamuje na blogu. Że nikt nie chce mnie znać. Że mnie ludzie unikają. Ja nie jestem taka świnia! Ja wiem, co On czuję! Dlatego pomogę. 

Bez wahania, zaproponowałam pomoc. Zobaczyłam te smutne oczy, na kamerce.. Jak mogłam odmówić? Pomoc w postaci wsparcia.

Może będę żałowała, a może nie... Nie wiem... Okażę się :). 

A jak się uczucie odbuduje? Jedni mówią, nie wchodzi się dwa razy, do tej samej rzeki. Inni, stara miłość, nie rdzewieje... A ja mówię, co ma być to będzie.

Znam ludzi, którzy po rozstaniu. Wrócili do siebie. Teraz to wielka Rodzina. 

Jestem sama, nie mam faceta. Więc robię, co chcę :). A ja chcę pomagać.

PS. Jak macie problem, odezwijcie się. Może razem coś wymyślimy :). Mój Facebook, Aleksandra Anna Sarol. Zapraszam do kontaktu :). 

Aleksandra Anna, zawsze chciałam mieć drugie imię. Po bierzmowaniu mam, to imię się w papierach nie liczy. Ale dla mnie tak ❤️.


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy. 

Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...