sobota, lutego 18, 2023

Moja druga strona :)

 Hejka Kochani Czytelnicy. 

Ten post miał być parę dni temu dodany. Ale należę, do ludzi, którzy się chwalą. Dla, niektórych może to pierdoła. Musiałam się pochwalić, tym co Kolega napisał :). Bardzo mi miło :).

Bo ludzie nie rozumieją, że jestem normalna! Tak naprawdę ten post był trochę inaczej napisany.

Zawsze pokazuje post Mamie. Tak też było, parę dni temu. Pytam "dobrze napisane, czy trochę jednak za ostro"? 

"Ola, trochę za ostro poleciałaś".

 Ja mam trochę niewyparzony jęzor. W szkole podstawowej pyskowałam do wychowawczyni. Pani, wezwała Mamę. Rozmowa Mamy, z wychowawczynią. Chodziło o książkę z polskiego.. Ale o tym jutro. Bo jeszcze Siostra, się kłóciła. 


W. Proszę uspokoić Olę.

M. Co ona robi?

W. Pyskuje bardzo.

M. Obraziła Panią ?

W. Nie.

M. To o co chodzi?

W. Ola, tak pyskuje, że nie wiem co odpowiedzieć....


Tę historię, Mama mi opowiadała. No cóż, taki talent, hahaha :P. Ja nie obrażam, umiem zaatakować z innej strony. Nawet nie wiem, jak to nazwać...


Pozdrawiam Was Kochani.

Pyskata Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...