czwartek, lutego 16, 2023

Dziękuję ❤️

 Hejka Czytelnicy. Kolega, mi napisał, takie miłe słowa! Ogólnie zepsuł mi plany :P. Mam przygotowane 3 inne posty. Ale od jutra, będę wstawiała. Muszę się pochwalić! Rozmowa Kolegi i moja.

K. Hejka chciałem ci powiedzieć że uwielbiam Twojego bloga piszesz o życiu jesteś prawdziwa zawsze gdy czytam wpadam w hipnozę super się to czyta.

Ja. W hipnozę, dlaczego?

K. Bo to jest takie prawdziwe co piszesz czuć że to prosto z serca płynie. 

Kolegę, znam z internetu. Długo ze sobą piszemy. Postanowiłam zaprosić Kolegę :).

Ten blog pokazuję, wszystko. Opisuję śmieszne historie. Ale też trochę opisuję, co się kiedyś działo. Ale i o czymś innym napisałam... Coraz lepiej mi idzie pisanie. Moje życie opisuję! Nic nie ukrywam. A to widzicie i zobaczycie już niedługo ;).


To jest takie miłe! Dziękuję! 

Takie wiadomości sprawiają, uśmiech, radość. 

Mam podgląd, kto i ile osób mnie odwiedza. To wiecie. Dzięki temu, wierzę w siebie. Wierzę, że lubicie bloga. I mam nadzieję, że kiedyś będę pisała. No nie wiem, w gazecie. Blog pozwala mi się, przygotować. Spełniam się ;). Zabijam tę nudę, w moim życiu :). 

PS. Mogę o Was Kochani Czytelnicy pisać. Macie mojeo dane, w opisie jest napisane moje imię i nazwisko. Jeśli macie ochotę, to napiszcie do mnie. Na Facebooku :). 


DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ!!


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...