piątek, lutego 10, 2023

Dla Was Kochani Czytelnicy.

 Witajcie Kochani Czytelnicy! Nauczyłam się, jak się sprawdza, kto mnie odwiedza. Jestem taka szczęśliwa i zadowolona. Dziękuję Wam! 

Zobaczcie, jakie przypomina piszę, hahaha. :P

Dodaj zdjęcie z komputera, kto Cię odwiedza. Prześlij zdjęcie, z telefonu. 

 


Możecie na mnie liczyć. Postaram się, żebyście byli zadowoleni. Moja głowa, jest pełna pomysłów. Trochę zmieniłam bloga, żebyście mogli łatwiej znaleźć post. Już teraz dodałam tytuły postów. Wystarczy wpisać tytuł, "szukaj na tym blogu. "Np." depresja" i wyskoczy post. Albo dodałam coś, że można zmienić język bloga. No dobra, sprawdziłam. Już się wystraszyłam. Że zepsułam, jednak ślepa jestem, zmieniłam język. Mówię znowu coś zepsułam... Albański, mi wyszedł. Nie mogłam znaleźć polskiego. I ciskam na literkę P... Nie zauważyłam, że wyskoczyło... Ale wyżej, haha :P Przeżyłam zawał normalnie...aż się spociłam... Haha... Panikara normalnie, ojejku... :P  

Haha, kolega zażartował "można autograf". Jejuuu, nie myślałam, że blog da mi popularność. Żeby tak chętnie, ludzie mnie odwiedzali. Jak czytają, ale chyba ciężko odwiedzić, tą chorą koleżankę? No dobra, nie to nie. 

PS. Daty nad postem, są inne. Bo ja piszę, dzień przed dwa posty. Dlatego daty, są inne. Nie mogę ustawić, żeby post był dobrej daty. 


ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA 

Dziękuję Wam Bardzo, Za Czytanie! :** 

Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

I jeszcze raz Dziękuję!! 

Szczęśliwa Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...