czwartek, lutego 09, 2023

POSTĘP!! HURA!!

 Hejka Czytelnicy. Od dłuższego czasu bolały mnie stopy, palce od nóg i kostki. Używam, wanny do masażu stóp. Czyli hydromasaż. Po tym masażu, mam masaż ręczny. Mama, codziennie masuje mi nogi. Zauważyłam, że zaczęłam ruszać piętami :D! Palcami od stóp, lepiej ruszam :D. Po masażach, muszę szybko nogi nakryć kołdrą. Mamie, dawno już. Dałam wskazówki, jak się masuje. No i jednak umie :D! Nastrzelam po tyłku, kurde no :D! Za to, że się bała. "A jak źle coś zrobię". Ojejku... Mama, tak marudziła. Aż w końcu dała się namówić. 

A ten, jak wiecie masuje Mamę. Zauważyłam, że wykrzywia stopę. Raz, drugi zwróciłam uwagę. Następny masaż, to samo. No i w końcu się zdenerwowałam... Jak przyłożyłam klapa, hahaha :P. Uwierzcie mi, już nie wykrzywia :). Jak ja to mówię "naprawiłam Ci stopę". 

Kto myśli, że bez wyjazdów na rehabilitację. Nie można się wzmocnić? Macie dowód, że można :). JESTEM DUMNA :D! 

A tak na koniec. Kochajcie swoje zwierzęta! Bo ja swojego Reksia, bardzo kocham. Innym razem napiszę, jak mi dokucza. Niedobrota jedna! :P Ale KOCHAM REKSIA! ❤️

                              Reksio ❤️



Pozdrawiam Serdecznie Kochani :).

Szczęśliwa Aleksandra Sarol :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...