niedziela, lutego 26, 2023

Jednooka :D



 Hejka Czytelnicy. Jakoś od 2 lat, sama obcinam grzywkę. Raz prosto, raz krzywo ;P. I się chwałę na Facebooku. Tu też pokażę ;). Kiedy indziej pokażę, jak będę miała zdjęcie.

Krzywo, bo widzę podwójne. Chyba o tym wspominałam? Po sepsie, widzę podwójne. Sepsa zniszczyła mnie, to wiecie. Ale na szczęście widzę!! Nauczyłam się z tym żyć. Jak mam prowadzić sama wózek. To zamykam jedno oko. 

Prawe oko, jest, o chyba 2 milimetry niżej. Kiedyś jadę po dworze. Kurde nie zamknęłam oka. Widzę samochód, w ostatniej chwili oko zamknęłam i wyhamowałam. Bo bym walnęła. Albo kiedyś na rehabilitacji jadę. Miałam otwarte prawe i lewe oko. No ja cwaniara, kurde ja nie mogę normalnie jechać? W pewnym momencie, jak jeb...am w ścianę... To aż mną zatrzęsło. Od razu zamknęłam oko ;D. Ile razy przejechałam, komuś po stopach... Od razu przeprosiłam. Ale kogoś zabolało... 


Nosiłam rok temu specjalne okulary.  Dużo mi pomogły! Ale po pół roku noszenia okularów, z zakrytym prawym okiem. Zaczęło mnie boleć lewe oko. Za duże obciążenie. Więc zdjęłam. Ale kiedy piszę, zamykam prawe oko. Bo inaczej, nie wiem, co bym napisała... 





Pozdrawiam Was Kochani.

Jednooka, Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...