poniedziałek, lutego 27, 2023

MOJA BOHATERKA!! ❤️

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj jest niedziela. Na pewno wystawię ten post, za parę dni. Albo jutro.

Próbowałam napisać post, o Bydgoszczy. I się okazało, że ja sporo nie pamiętam. Ten post, musiałaby Mama, dyktować. I na końcu, by nie pisało tylko moje imię. Ale i Mamy.

W tej całej tragedii, moja Rodzina, zapomniała o kimś. 

Mama, to ona przeżywała koszmar. Musiała dźwignąć wszystko. Córkę umierającą, śmierć męża. Decyzje, o moich lekach. Które mi pomogą, albo nie... I wyjazdy. Mama, udawała silną, przed Niną i Pawłem. 

Myślicie, że to było łatwe? Że to nie zostawiło, blizny na sercu Mamy? Nikt nie widział tych smutnych oczu. Wczoraj, Mama, siadła koło mnie. I zaczęła opowiadać wszystko. Na koniec widzę, obie płaczemy...

 Często tak jest, skupiamy uwagę, na czymś co widać, że potrzebuje pomocy. I wszystko inne, jest nieważne. Sama, bym tak kiedyś zrobiła. Bo nie wiedziałam tyle, co wiem teraz. Nie myślałam, że będę wiedziała tyle, o chorobach. Czy depresji. I będę się  dzieliła tym, na cały świat.

Dla mnie,

MAMA, TO BOHATERKA!!! ❤️

KOCHAM CIĘ MAMO!!! ❤️


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...