poniedziałek, lutego 20, 2023

O Koledze :)

 Hej Kochani. Dzisiaj o Koledze. Ja już o Nim wspominałam. W poście "Dziękuję ❤️". Z Kolegą, piszę już długo. Chcę się z Nim spotkać. Żeby Go zachęć, napisałam, że dostanie autograf, hahaha :P. Ja sobie żartuję, że jestem sławna :D. Bo cały świat, czyta mojego bloga. Z Kolegą się umówiłam. Zobaczymy czy przyjdzie. 

Ciężko mi się pisze. Ale autograf jest gotowy :). Jak nie zapomnę, to jeszcze raz napiszę... Ustawie lepiej przypomnienie :)

Wystawię zdjęcia, ale dopiero za parę dni. To jest niespodzianka, dlatego za parę dni :). Gdybym miała pewność, że nie wejdzie. To dzisiaj bym pokazała. Chcę się pochwalić, jak pierwszego dnia napisałam... I ostatniego :).

Nawet powiem, że nie umiałam pisać, po sepsie.

Po sepsie lewa ręka, mi się trzęsie. To zaczęłam pisać prawą ręką. Miałam problem wczoraj, żeby zapanować nad prawą ręka. Ale troszkę polatała prawa ręka i napisałam. Ogólnie kiedyś umiałam pisać i lewą i prawą ręką. Od małego dziecka, byłam leworęczna. W zerówce lewą rękę złamałam. Tak robiłam fikołki na trzepaku :). Obroniłam się lewą ręką upadając na kręgosłup. No i rękę złamałam. Dzięki Bogu, obroniłam kręgosłup. 

No, ale wracając do Kolegi. Dał mi motywację. Tak fajnie mi się pisało. A jeszcze autograf :). Kolega, lubi mojego bloga. Zawsze czyta posty :). Miły jest, kiedy pisałam z byłym. To Kolega, mnie rozśmieszał. Takiego Kolegę, mogę mieć :). 

Dlatego nie płakałam, nie jestem taka, bardzo silna. Ja od razu becze. Tak na problemy reaguje. Staram się nie płakać. Bo potem głowa mnie boli. Ale Kochani, ja mam sposób na to. Masaż głowy. Normalnie, moment i nie boli ;).  


PS. No i kurde znowu, nie wystawiłam tych, co napisałam postów :). Już od paru dni, są w moim notatniku. Tyle się dzieje, że opisuję teraźniejsze chwilę. 


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy i Kolegę.

Aleksandra Sarol.

ZACHĘCANIE DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...