niedziela, lutego 19, 2023

Ostatni post, na ten temat :)

 Hejka Czytelnicy. Kurde mam przygotowane 3 posty. Ale jeszcze nie napisałam ostatniego słowa. Na temat byłego. Wiem, że czytasz bloga. Napiszę do Ciebie! Już się z Ciebie wyleczyłam! Dziękuję, że napisałeś. Dopiero teraz, po 5 latach. Zrozumiałam jaki jesteś. Chcę Ci powiedzieć, że nikt się nie dowie, o Naszej rozmowie. O Naszych tematach. Ale teraz Cię proszę, NIE MIESZAJ MI W GŁOWIE!! DOPIERO, JAK ZMĄDRZEJESZ, SIĘ ODEZWIJ!! 

Teraz kto inny może mieszać, nie Ty!!! Trzeba było korzystać z szansy, którą dawałam. Wczoraj!!! Nie zdążyłam Ci tego napisać. Bo emocje, poszły w górę. Nie będę czekała, aż zrobisz się mężczyzną. 


Wczoraj myślałam, że źle zrobił. Bo się odezwał. Ale przynajmniej wiem, co robić. Jak się odezwie. Mam nadzieję, że nie zapomnę... Bo zapomniałam, jak płakałam... Dopiero dzisiaj, mi się przypomniało... To nie był dobry czas... "Pierwsza miłość" bla bla bla...


PS. To był ostatni post, o byłym. Chcę zamknąć temat. 5 lat było mi przykro. 5 lat, bo byliśmy razem z 2 lata. Miałam innych, ale ten facet. Gdzieś był, z tyłu głowy. Ja już nie chcę tak. Bo siebie oszukiwałam. Że nie myślę, o Nim. Myślałam, jak mi się nie udawało, z innymi. I te pretensje, do siebie... A bo to taka, a bo to, co innego...

Ale na swoje usprawiedliwienie, napiszę. Że miałam 16 lat. W tym wieku, nie myśli się poważnie. 

       

       TRZYMAJ SIĘ!!

I UWAŻAJ NA SIEBIE!!

Pozdrawiam Serdecznie.

Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...