wtorek, lutego 21, 2023

Rodzina Śmieszków :D

 Cześć Wszystkim :) Ostatnio dzwoni Mama, do Brata. Mama, ma taki telefon. Że głuchy, by słyszał rozmowę, hahaha :). I gadają... I słyszę, że rozmowa schodzi na mnie. Yhmm, ten zaczął mnie przedrzeźniać. Ja Ci dam! :D No i się kłócimy, dla żartów. Paweł, podkreśla, że ja kiedyś nie mówiłam R. Mówił wyrazy z R, zmieniając na J, hahaha :). Nadal nie mówię R. Ale się staram. No i się wygłupiamy, słyszę każdy się śmieje. Ja też :D. Ja do Brata, wiesz mamy w Jodzinie... Jenatkę. Ja też, zaczynam tak specjalnie mówić. Paweł, zapytał... A kto, był Jenatki Ojecem? Wujek Joman. 

 Jakiś czas temu, tak samo się wygłupialiśmy. Za chwilę, słyszę telefon. 

Paweł, dzwoni. Troszkę zaniepokojony i pyta. "Ola, Ty się nie gniewasz, że tak się śmieje"? 

 "No coś Ty, kiedyś bym pierdo...ła focha". Ale nie dzisiaj. Nauczyłam się w Ameryce, śmiać się z tego :). Po prostu, jak się denerwowałam, to ludzie bardziej mi dokuczali. A ja nie chciałam mówić. 

Brat, tak to robi. Że trudno się obrazić :).

Ludzie, nie wiem czy mnie nie rozumieją. Mówię "Mama, przetłumacz". Później gadam z Mamą i tylko pfi pfi pfi... Pytam, k..wa, czy ja mówię, tak niewyraźnie?

Mama, "Ola, nie przejmuj się". Ja się nie przejmuje. No, ale nie rozumiem. Czy nieznajomymi robią to specjalnie?

Przez telefon mnie rozumieją, a na żywo nie? Trudno, nie mój problem :).


Wiecie, że dowiedziałam się po roku chyba. Jaki mam telefon, no kurde. 

Dzwonię ostatnio, do Brata, z humorem. I pytam, wiesz jaki mam telefon? 

Brat, pyta jaki ?

Ja na to, jedmi...

Brat, mówi Ty masz Xiaomi!

Zaczęłam się tłumaczyć, jak to? Co innego piszę! Nie jestem taka ślepa przecież!

Wejdź w Google i zobaczysz...

Tralalala... No i mam Xiaomi, hahaha :P. Przecież wiedziałam, że Redmi, to tylko model :D. 

 Także wiem, jaki mam telefon ;).

 Sam, Paweł, mi kupił. Chyba On powinien wiedzieć :D. Co ja jestem encyklopedia, kurde no :P. 

Dzwonimy wczoraj, do Pawła. 

Mówię napisałam post i Ty jesteś w poście. Paweł, na to, "pisarka się znalazła". To było w żartach, hahaha :). 

Fajnego mam Brata ❤️ I Siostrę ❤️

I Mamę ❤️ I Reksia ❤️

Kocham Ich ❤️❤️❤️❤️



Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy. 

Życzę Miłego Dnia :). 

Życzę Wam Takiego Humoru :). 

Nie Przejmujcie Się, Będzie Dobrze ;).

Aleksandra Sarol.


ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...