niedziela, lutego 12, 2023

O Mamie i Reksiu ❤️❤️

 Hejka Czytelnicy. Reksio, to jest mój pierwszy w życiu piesek. Jak wiecie wzięłam Reksia, od ludzi którzy go uratowali... Kiedyś nie rozumiałam jednego. Dlaczego Reksio, woli Mamę. Myślałam, że pies, bardziej kocha mnie. Bo się z nim bawiłam cały czas. Wiem, że takie myślenie było dziecinne. W końcu Mama się nim opiekuje. Podaje leki kiedy trzeba. A ja pomagam, bo umiem tak łapać. Że nie ucieknie :). Najlepiej jak ja, się przytulam do Mamy. Wtedy Reksio, piszczy, wyję. I wkłada nos pomiędzy nami. I tak samo jest w drugą stronę. Zazdrośnik mały ❤️


                     Mama i Reksio ❤️❤️



KOCHAM MAMĘ I REKSIA ❤️❤️


Ale tak myślałam, do czasu. Że mnie nie kocha. Kiedy Rodzina, z Małego Gacna, nie miała innego pieska. Tofik, wtedy był, bardzo przyjazny. Łasił się bardzo. Pewnego dnia siedzę, koło kwatery. A Reksio, biegał koło mnie. I Tofik, zobaczył, że siedzę. Ale sama i zaczął się do mnie łasić. Ja odganiałam, przecież znam mojego psa. Ale Tofik, nie posłuchał mnie.

W sekundę chyba, Reksio się pojawił. Jak skoczył na Tofika. To aż, zaczęłam krzyczeć. Mama, przybiegła. Gryźli się koło moich nóg. Mama, pogoniła :). A Reksio, do mnie przebiegł. Zaczął się przytulać, musiałam go poklepać. Dobry Reksio :). 

Nikt do mnie i Mamy nie podejdzie.

Reksio, to jest pies myśliwski. Chcieli go kupić. Pan, z Gacna, ma hodowlę zwierząt. Reksio, okazał się psem myśliwskim, jest łowny na ptactwo. Kiedyś przyniósł gołębia pod nogi. Ale nie zagryzł, po prostu rzucił pod nogi. 

Ale jest nauczony "pilnuj". I pilnuje. Nieraz słyszę, że Reksio pogonił psa większego. Rzuca się na szyję i gryzie. Kładzie się na plecy i wtedy wisi. Niby taki mały, ale potrafi ugryźć. Mój i Mamy, Obrońca :)! Nie akceptuje innych ludzi, oprócz mnie i Mamy. Aaa, bym zapomniała i wujka Pawła :). Jak Wujek przyjdzie, to wtedy z tej radości, Reksio skacze po Wujku. Szczeka, ostatnio wył, bo Brat nie chciał go głaskać. Przynosi zabawki. Wujek, siada, wtedy nie ma życia. Żeby się uspokoił, to nikt inny tylko Wujek, ma drapać. 


             Reksio ❤️



Zobaczcie na godzinę :P. Pierwszy spacer jest o 13. Szybciej Reksio, nie wstanie, haha ;D 

Pierwszy raz wstawiam filmik. Nie wiem, czy zadziała...








Pozdrawiam Was.

Aleksandra Sarol.


ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...