poniedziałek, lutego 13, 2023

Zapominalska :P

  Cześć Wszystkim. Nie opowiedziałam Wam, jak zmieniałam bloga. Od początku coś dodawałam. No i ostatnio wzięłam laptop. Na laptopie lepiej... Wiem, że ostatnio już zaczęłam robić. No, ale jak to ja... zapomniałam jak się zmienia bloga. Gapie się na tę aplikację co się zmienia... Pół godziny się gapie...i nic... Pod nosem przeklinam. Aż tu nagle weszłam w to, no i zmieniłam ;).


Albo zapomniałam imienia mojego byłego. To były jaja. Myślę i wchodzę w Messenger. I gapie się na jego profil. A tu czarna dziura. Co ja mam robić? Oczywiście wołam Mamę :D "Pójdziemy do łazienki". "Mama, jak ma na imię ten chłopak" "jaki chłopak? "Ten co siedzi u mnie w pokoju". Mama, się śmiała i powiedziała. Potem cały dzień, się śmiała. To akurat dobrze pamiętam :). No, bo cały czas misiu, kotku itp. No i zapomniałam. Wstyd troszkę. Ale uwierzcie, nie robię tego specjalnie...


To się wydaje śmieszne, ale nie do końca. Chociaż w szkole mi się, te zapominalstwo przydało. Pytają mnie "Ola, na pewno się nauczyłaś". "Oczywiście". Tyle tych kartek było, że raz kułam, raz nie miałam czasu, haha. Ale kiedyś nauczyłam się i po dwóch dniach, "ja nie pamiętam". No cholera, uczyłam się przecież, chyba :P... Nie no na pewno, bo w liceum musiałam się uczyć. Skoro na świadectwie, były dobre oceny. Ooo kurde, kiedyś opowiem Wam. Jak Brat, mnie uczył matematyki.. Hahaha :D. 



Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy. 

Zapominalska, Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...