piątek, marca 31, 2023

Mała zmiana 😃

 Cześć Kochani. Ostatnio pytam Mamę, kiedy wołamy fryzjerkę? 

Mama na to przed Świętami jakoś.

Napisałam do Pani. Od razu była odpowiedź. Data i godzina. Środa, 29 marzec, godzina 18. Ale Pani zadzwoniła i przełożyła. Na czwartek o 18. 

Jak widzicie zmieniłam fryzurę. Bardzo lubię krótsze włosy. Mam trochę cienkie włosy. Cienkie są te, które mi rosną. A tak to dobrze jest. 

Po sepsie byłam prawie łysa. Przed wypadkiem miałam włosy prawie do pasa. Kiedy dostałam sepsę, właśnie taka długość była. Ale mi wypadały po lekach.

 W Ameryce pewna opiekunka mi obcięła. Jakoś do szyi.

Kiedy miałam pierwszego chłopaka, powiedział mi "ja wolę dłuższe włosy". No to zapuściłam. Co dla miłości się nie robi? 😉

A teraz jestem sama, więc robię co chcę z włosami. Ale już nie popełnię tego błędu. Nie będę nadskakiwała nikomu. Bo to nie jest warte. 😉


       Mi się podoba ta fryzura. 




Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...