sobota, kwietnia 01, 2023

Poczułam weekend 😂

 Hejka Czytelnicy. Jest piątek godzina 11:11, ostatni dzień ćwiczeń w tym tygodniu. Już poćwczyłam i się obudziłam. 🙂 Powiem Wam bardzo dobrze. Nadgarstki, łokcie, kręgosłup i nogi, mnie bolą. Coś źle musiałam zrobić, że kręgosłup mnie boli. Wiecie co? Nie napięłam brzucha. No brawo ja. 😂 Codziennie do Mamy mówię "uważaj na brzuch. Spinaj go"! Mamie przypominam, a o sobie zapominam. Mnie codziennie boli kręgosłup, jestem przyzwyczajona. Dobrze wiem jaki to ból. Dlatego tak dbam o Mamę. ❤️ 


Po rehabilitacji bolał tak bardzo, że płakałam. Nie mogłam leżeć na plecach... Prosiłam Rehabilitanta "zrobisz mi masaż pleców"? Zrobił! 😃


Tak się darłam, płakałam... Ale po masażu pamiętam tą radość! W końcu nie bolało! 😃 Pół godziny to były tortury. A później radość! 😃

 

   Trochę wiosny w moim pokoju 🌞🌼

 


WEEKEND MOGĘ ODPOCZĄĆ! 😃

Miłego weekendu 🙂😘


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...