niedziela, kwietnia 02, 2023

Dziecko biznesu 🤣

 Hejka Czytelnicy. Jest piątek, był u mnie Przyjaciel. Piotrek zna mnie od małego dziecka. Mój Brat i Piotrek to są Koledzy. 


Kiedy byłam dzieckiem, Piotrek robił najlepszą karuzelę. Piotrek nawet pamięta, jak mnie pytał o mycie samochodu.

Ola umyjesz mi samochód?

No dobra, ale co ja z tego będę miała?

No cóż, musiał mnie wozić w nagrodę. 😃😃 

Od małego byłam dzieckiem biznesu. 🤣🤣🤣 I tak było za każdym razem. Byłam znana, że zawsze było coś za coś. 😃😃😃 


Inni Koledzy pytali, Ola pójdziesz do sklepu? Mogę iść, ale co ja z tego będę miała? 

No dobra, kup sobie coś. 😃😃 

To latałam za chipsy czy coś innego. I to starsi Koledzy tak mnie ganiali. A ja zawsze byłam grzeczna dziewczynka. 😃😃 Pomagałam, a to że miałam coś za to, to nic złego. 🙂

Opowiadałam Wam, że jestem chłopaciarą. 

Mówię Wam byłam dzieckiem biznesu. 🤣🤣🤣🤣 Ale Koledzy, że byli starsi zawsze mnie rozpieszczali. Byłam najmłodsza na dzielnicy. 😁😁

Super dzieciństwo miałam! 

Kiedyś płakałam, że jestem najmłodsza. Ale dziś wiem, że miałam NAJLEPIEJ!! 🙂🙂


Ten tekst dopisałam w sobotę o 12:21. Wyspana, wypoczęta. Nareszcie głowa mnie nie boli. 🙂 No i zaczynam dzień! 


Muszę się pochwalić. Jeździłam Mustangiem! 😃😃 Teraz czekam aż Piotrek przyjedzie po mnie! 😃😃 To już jest pewne! Sprawdził jak się wjeżdża na moją dzielnicę. Bo jest szlaban. W piątek poszedł i sprawdził! 

Mam plan! Ponoć kobiety lecą na samochody. 😂 

Teraz ja będę siedziała obok Mustanga i zrobimy szum! Gadaliśmy o tym. 😃😃

Ja znajdę znajomych! Sądzę, że młodzi będą się wstydzili podejść. Ale Ci troszkę starsi może podejdą. 😃😃 Młodzi mnie zapamiętają. 

Ooo to ta, ona jeździła Mustangiem. 😃😃

Achh nie mogę się doczekać. Tej jazdy, uwielbiam samochody. Powiedziałam do Piotrka, mój wypadek nic nie zmienił. Nadal uwielbiam jeździć samochodami.  


MAM SPRAWDZONYCH KIEROWCÓW! Z PIOTRKIEM JEŹDZIŁAM JAKO DZIECKO. PÓŹNIEJ MÓJ KOCHANY BRAT DOSZEDŁ! PAWEŁ I PIOTREK TO SUPER KIEROWCY! 

PS. Piotrek, czekam na Ciebie! 😃

Wtedy kiedy będziesz miał czas. 🙂 

Pamiętaj jak masz mnie zawołać. Specjalnie okno otwarte będzie! 😉😃

Haha, teraz to musi po mnie przyjechać. 😛😛 Cały świat wie, ale jestem małpa. 😛😛😛😛 Nie no, akurat Piotrek jest słowny. Ale musiałam się pochwalić. 😃😃 

Pokażę Wam zdjęcia! Jak nie zapomnę zrobić. 😛😛 Bo wiecie w tej radości... Mogę zapomnieć. 🤭🤭


         Ooo tym jeździłam. 😃😃



MAMA URATOWAŁA POST! Napisałam, że jeździłam Pontiaciem. 

Ty jeździłaś tym białym?
No tak, ale nie pamiętam. 😂😂 
I myślę... Mustangiem na 100% jeździłam.
Ale Pontiaciem? No nie wiem, nie pamiętam... 😂😂
Napisałam do Piotrka. 
Okazało się, że Mama miała rację. 
Jednak nie jeździłam. Dlatego Mama czyta posty. Które dopiero napiszę. 
Dobrze, że nie zdążyłam tego wystawić. Bo piszę to w sobotę, rzadko wystawiam dwa posty. 

Ale pokażę Wam Pontiaca. 

No i kurde ponoć tym jeździłam. 😂😂
Oj tam, pomyliło mi się. Pontiac, a Mustang prawie to samo. 😂😂



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Miłego dnia życzę.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...