czwartek, marca 30, 2023

Pomagajmy sobie 🙂

 Ten post pisałam 8-ego lutego. Ale nie wystawiłam.


Witajcie Kochani Czytelnicy. Jak wiecie mam podgląd ile osób mnie odwiedza. Zauważyłam, że post "Depresja" ma dużo wyświetleń, najwięcej. 




Odkąd założyłam bloga. Takie są wyniki. 🙂 

Długo myślałam czy o tym napisać. Po pierwsze to nie jest temat do chwalenia. Po drugie pokazałam jak wyglądałam. To też nie jest piękne zdjęcie. Ale postanowiłam, że wyjaśnię Wam jakie życie jest kruche. W parę minu zrobiłam się...chora. Tego nie pamiętam. Na szczęście! Bo to byłaby dla mnie jeszcze większa tragedia. 


Ale o depresji trzeba mówić. Teraz się tego tyle słyszy. Mi psycholodzy nie umieli pomóc. 

Ale to nie znaczy, że odradzam wizytę. U psychologa albo psychiatry. Niektórzy mogą myśleć, że to wstyd. Ale powiem Wam coś. TO NIE JEST WSTYD!!!!

Czasami lepiej pogadać o problemach z kimś obcym. Nie zawsze Rodzina  rozumie problemy. Chciałabym, żebyście zrozumieli. Że nie jesteście sami. Jest pełno fundacji, telefon zaufania itd... Akurat mi Mama i Rodzeństwo pomogli. 



Dziękuję, że czytacie posty. Mam nadzieję, że czasami pomagam. Zauważyłam, że troszkę częściej jest poruszany temat depresja. Na Facebooku trafiłam chyba na dwie osoby. Super!! Pomagajmy sobie. 



Całuje Was Kochani Czytelnicy! 

Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...